Játékprogram absztrakt adatmodellel

2016-2017 tavasz

Téma leírása

Nagyon sok táblás játék könnyedén leírható polygonokkal (a játéktér mezői, falai, akármilyen alakú részei), a többi játékkal kapcsolatos információ pedig a polygonokhoz kapcsolódó kulcs-érték párok formájában könnyen tárolható. (Ilyen a mezőn lévő bábúk fajtája, a mező típusa vagy tulajdonosa, kapcsolatok távolabbi polygonokkal, kapacitás és hasonlók.)

Ennek a témának a célja egy tetszőleges játék kialakítása ezzel a megközelítéssel. A fejlesztés során a megjelenítéshez és a felhasználói felülethez a cv4sensorhub keretrendszert fogjuk felhasználni és erre a célra továbbfejleszteni, mivel az pont címkézett polygonok megjelenítésére és módosítására készült.

A témán belül sok lehetőség van, további részleteket a cv4sensorhub oldalán olvashat:
http://bmeaut.github.io/cv4sensorhub/students/index.html

Ha van rá érdeklődés, a témán belül lehetőség van a játék mesterséges intelligenciájának, esetleg a felhasználótól tanuló algoritmusok megvalósítására is, valamint a keretrendszer adatszinkronizációs lehetőségeit kihasználva könnyen meg lehet oldani a multiplayer funkciókat is. A fejlesztés C# nyelven történik, a felhasználói felület WPF alapú. (Hacsak nincs valakinek kedve egy HTML5 megjelenítő elkészítéséhez.) Ha van kedved, akár az OpenStreetMaps egy részét is betölthetjük "játéktérnek".

A téma természetesen továbbvihető diplomaterv irányába, vagy összetettebb megoldás esetén TDK-ra is. Az ne rettentsen el, ha valamelyik résztechnológiával még nem foglalkoztál. Ha a .NET és C# alapok már mennek és a WPF sem teljesen idegen, gyere! A többit megtanítjuk neked. Ha pedig kérdésed van, írj!

cv4s játékok

Feltételek

  • WPF és .NET alapismeretek

Maximális létszám: 5 fő