Intelligens ágensek online versenyeztetését támogató keretrendszer

2018-2019 ősz

Szoftver

Téma leírása

Egy nagystílű tanszéki projekt kereteiben két hallgató feladata kidolgozni egy olyan online versenyeztető keretrendszert, mely képes mesterséges ágensek kiszolgálására. Az elkészülő keretrendszer egy ASP.NET Core alapú szerveralkalmazás, amely felelős az ágensek adminisztrációjáért, a futtatott alkalmazáslogika interakciós lehetőségeinek publikálásáért és a logika mögött található szabályrendszer betartatásáért.

A rendszernek képesnek kell lennie:

  • az ágenseket jogosultságkezelni, 
  • REST alapú interfészen az alkalmazás logikai állapotát publikálni és az ágensek által végzett műveleteket befogadni,  validálni és feldolgozni, 
  • valós idejű információt szolgáltatni WebSocketen, egy szervizinterfészen keresztül az adatok valós idejű megjelenítésére pl. élő közvetítés lehetővé tételéhez,
  • a versenyek szabályszerűségeit cserélhető, újrahasznosítható logikai egységként kezelni, ide értve a tényleges játékok versenyeztetési folyamatait és az esetleges pontszámítás folyamatát,
  • tesztelési interfészt adni a versenyhez az ágensek fejlesztési időben történő teszteléséhez,
  • a verseny vezérlését (pl. körökre osztott játék esetén az új körre történő lépést vagy a következő játékos kiválasztását) kívülről vezérelhetővé tenni egy dedikált csatornán.
 
A téma keretrendszer jellegéből adódóan az elkészülő alkalmazás nyílt forráskódú lesz, különös figyelmet kell szánni a kód minőségére és a munkaszervezésre.
 

A téma komplexitásából fakadólag csak olyan hallgatók jelentkezését várjuk, akik kényelmesen mozognak az ASP.NET Core által nyújtott alkalmazásfejlesztési környezetben és szívesen mélyednek el egy komplexebb, éles környezetben használandó alkalmazás fejlesztésében.

Feltételek

  • ASP.NET Core magasszintű ismerete

Maximális létszám: 4 fő