Alternate reality játék platform fejlesztése

2020-2021 tavasz

Szoftver

Téma leírása

A hallgató feladata az előző félév során elkészített Android alkalmazás továbbfejlesztése, illetve a már meglévő rendszerbe egy új, adminisztrációs modul integrálása. Az jelenlegi mobil alkalmazás paintball közben a játékosok pozícióját képes MQTT protokoll segítségével nyomon követni és köztük interakciókat biztosítani. Az elkészítendő új modul a játékadminisztrátort segíti az alábbi funkciókkal.

Az alkalmazásba szerepkör alapján lehet belépni, mely lehet adminisztrátor és játékos. Az utóbbiként belépve meg lehet tekinteni a felhasználó korábbi játékait, az adott meccs részleteivel együtt.

Az adminisztrátor képes játék pályát létrehozni és konfigurálni, mely a szoftver legfontosabb feladata. Pálya egy kép feltöltésével és más szükséges adatok (pl.: helyszíne, mérete) megadásával hozható létre. A konfigurálás két lépésből áll: a pályán lévő objektumok detektálása és megadása, majd ezek és a méretek alapján a helymeghatározáshoz szükséges fix hardverek pozíciójának meghatározása. Ezeket a konfigurációs feladatokat a szoftver végzi külső könyvtár, illetve algoritmus segítségével.

Emellett, az admin applikációval létre lehet hozni játékot a pálya és egyéb adatok megadásával, játék funkciók (power-up) konfigurálásával, játékmód kiválasztásával és a csatlakozott játékosok követésével. Egy másik funkcióval adminisztrátor játék közben is tudja módosítani az jelenlévő játékosokat, illetve hangüzenetet tud csapatoknak küldeni MQTT segítségével.

A feladat részét képzni a meglévő Android applikáció bővítése, módosítása a fenti változások alapján: játékos beléptetésének és regisztrációjának biztosítása; játékhoz csatlakozás a szerver által konfigurált pályán. Játék közben a bal panelen eredmények jelzése.

Maximális létszám: 1 fő