Játékfejlesztés egyedi fizikával Unity platformon

2020-2021 tavasz

Szoftver

Téma leírása

A hallgató feladata egy (action/third-person fighting/strategy) játék kidolgozása, és elkészítése. A feladat különlegességét a környezet adja, mivel a játékosoknak kisebb-nagyobb "bolygók" közt navigálva/ugrálva kell legyőzniük az ellenfelüket. Korábban a játékbeli kameramozgás és a karakter irányítása implementálásra került, így ezt az eddigi elkészült kódot felhasználva kell egészíteni a játék muliplayer funkcionalitását, amely kezdetben kettő, majd több játékos csatlakozását is lehetővé teszi, ill. be kell fejezni a singleplayer funkcionalitást is. A hallgatónak továbbá létre kell hoznia mobokat, amelyek automatikusan támadják a játékost, ill. feladata továbbá, hogy megvizsgálja, hogy hogyan lehet a felhasználói élményt javítani a játék több területén.

A feladat kutatási részeként a hallgatónak utána kell néznie a jelenleg elérhető technológiáknak, és azon szerver oldali szolgáltatáscsomagoknak, melyek a multiplayer funkcionalitás megvalósításához szükségesek, és össze kell hasonlítania őket.

Maximális létszám: 1 fő