CARIN QAI Tanítás Folyamat Menedzsmentje

2022-2023 ősz

Szoftver

Téma leírása

A CARIN média rögzítő rendszer QAI modulja egy mesterséges intelligencia alapú minőségbiztosító rendszer, ahol automata folyamatok segítik a minőség ellenőröket az ellenőrizendő rögzített médiák kiválasztásában.

A CARIN QAI média elemzését három irányból közelíti meg (három tanulórendszer által), egyrészt a rögzített videó alapján arcról méri fel az ügyfél elégedettséget, másrészt a rögzített hang alapján a beszélgetés hanganyagából elemez, harmadrészt a leiratozott szöveg alapján vizsgálja meg a hívást. A három pillérre egy negyedik tanulórendszer épül amelynek segítségével egy egységes elégedettségi indexet rendelünk a hívásokhoz.

A CARIN QAI modul továbbfejlesztése során, lehetővé tesszük, hogy az ügyfelek a saját adataik alapján tovább taníthassák a rendszert.

A továbbtanulási feladatok folyamat kezelő rendszerének tervezése és kivitelezése jelen projekt célja. Tekintve hogy a TC&C ügyfelei a banki, biztosítási és kormányzati szektorból kerülnek ki, fontos, hogy nagy rendelkezésre állású, skálázható és robosztus felépítésű legyen a folyamat kezelő rendszer is.

Kapcsolat: Budai Ádám, budai.adam@edu.bme.hu


Külső partner: TC&C

Maximális létszám: 5 fő