Shared office irodaház ügyviteli alkalmazás

2022-2023 ősz

Szoftver

Téma leírása

Az utóbbi évek hozta nehézségek sok kis és közép vállalkozást kényszerítettek befejezni tevékenységeiket, amelyek folytatni tudták a működést,próbálnak minél költséghatékonyabb megoldásokat keresni. Egy ilyen költségcsökkentő megoldás, ha az alkalmazottak az idő nagy részében távolról dolgoznak és a vállalkozás nem tart fent saját irodát. A fontosabb mérföldköveknél vagy eseményeknél, ahol a csapattagok egy helyen történő megjelenése elkerülhetetlen, megoldást nyújtanak az olyan irodák vagy irodaházak, ahol lehetőség van különböző méretű és számú helységet rövidebb-hosszabb időre bérelni. Az ilyen bérlések esetén nehézkes lehet a tárgyalók közös használata és a parkolóhelyek kiosztása.


A feladatban kitűzött alkalmazás elsődlegesen ezeket a problémákat célozza meg és próbálja orvosolni, automatizálni különböző kényelmi funkciókkal.A hallgató feladata az alkalmazás megvalósításához szükséges technológiák felkutatása és megismerése, majd az alkalmazás megvalósítása.

Maximális létszám: 1 fő