Websocket alapú társasjáték fejlesztése Android platformra

2022-2023 ősz

Nincs megadva

Téma leírása

Személyes kapcsolataink folyamatosan kúsznak át az online térbe és ez alól a társasjátékok se kivételek. Ezen a témán belül egy ilyen alkalmazás elkészítése a terv.

A témán belül egy kártyás társasjáték megvalósítása a feladat Android platformra. Az alkalmazáson belül lehetőségünk van vagy már egy létező szobába csatlakozni egy generált kód alapján, vagy akár egy QR kód beolvasásával. Természetesen saját szoba létrehozására is lehetőség van, ahol a játék különböző paramétereit személyre szabhatjuk. Egy játékban egyszerre maximum 8 fő vehet részt, de persze a szerver több konkurens játék kiszolgálására is alkalmas. A játék maga körökre bontott, a körök pedig különböző fázisokból épülnek fel. A játék célja maximalizálni a körökben szerzett pontokat.

Az alkalmazás hátterét képező backend-et Kotlinban Ktor keretrendszert használva kell elkészíteni. A kommunikáció a kliensek és a szerver között elsősorban WebSocket kommunikáción keresztül történik, ezáltal biztosítva a játék real-time jellegét. A játékhoz különböző kiegészítő kártyapaklik is hozzáadhatók melyek közül a játékosok a szoba létrehozásánál válogathatnak.

Az alkalmazás keretein belül egy modern reszponzív kinézet is társul, amely megvalósításához egyedi UI komponensek készítése is a tervek részét képezi.

Maximális létszám: 1 fő