Mesterséges intelligencia ellenfél kidolgozása Mérő László új játék prototípusaihoz
2024-2025 ősz
Nincs megadva
Téma leírása
A kettő- vagy többszemélyes táblás, logikai/stratégiai játékok, puzzle-k reneszánszukat élik. Ezek a játékok mind fizikai formájukban, mind mobiltelefonos / webes játékként is népszerűek.
A népszerű játéktervező, Mérő László az utóbbi időben több izgalmas új játékkoncepciót dolgozott ki. Ezen játékok esetében még nincs ismert, algoritmikus vagy mesterséges intelligencia alpú AI ellenfél. A téma hallgatója a fejlesztés alatti levő játékokkal dolgozhat, hozzáférhet a prototípusokhoz, segítheti ötleteivel a folyamatot.
A cél az, hogy a Unitys vagy egyéb környezetben futó prototípusokhoz olyan AI algoritmusok készüljenek (várhatóan Python környezetben implementálva), amelyek beépíthetőek jól definiált (definiálandó) interfészen keresztül.
A hallgatónak 4-6 ilyen játékhoz kell folyamatos egyeztetésekkel AI-t fejleszteni, amelyek különböző nehézségű ellenfeleket biztosíthatnak az egyes játékokhoz.
Feltételek
-
Kiváló logikai/algoritmikai gondolkodás
-
Kíváncsiság és kitartás
Maximális létszám:
2 fő