Mesterséges intelligencia ellenfél kidolgozása Mérő László új játék prototípusaihoz

2024-2025 ősz

Nincs megadva

Téma leírása

A kettő- vagy többszemélyes táblás, logikai/stratégiai játékok, puzzle-k reneszánszukat élik. Ezek a játékok mind fizikai formájukban, mind mobiltelefonos / webes játékként is népszerűek.

A népszerű játéktervező, Mérő László az utóbbi időben több izgalmas új játékkoncepciót dolgozott ki. Ezen játékok esetében még nincs ismert, algoritmikus vagy mesterséges intelligencia alpú AI ellenfél. A téma hallgatója a fejlesztés alatti levő játékokkal dolgozhat, hozzáférhet a prototípusokhoz, segítheti ötleteivel a folyamatot.

A cél az, hogy a Unitys vagy egyéb környezetben futó prototípusokhoz olyan AI algoritmusok készüljenek (várhatóan Python környezetben implementálva), amelyek beépíthetőek jól definiált (definiálandó) interfészen keresztül. 

A hallgatónak 4-6 ilyen játékhoz kell folyamatos egyeztetésekkel AI-t fejleszteni, amelyek különböző nehézségű ellenfeleket biztosíthatnak az egyes játékokhoz.

Feltételek

  • Kiváló logikai/algoritmikai gondolkodás
  • Kíváncsiság és kitartás

Maximális létszám: 2 fő

Konzulens

Forstner Bertalan Dr. fényképe