Játékfejlesztés Unity3D keretrendszerrel

2024-2025 tavasz

Szoftver

Téma leírása

A játékfejlesztés manapság egyre elérhetőbb a szélesebb tömegek számára is, mivel az olyan kifinomult keretrendszereknek köszönhetően, mint a Unity3D, nem kell a nulláról megírni a teljes játékmotort. Ezen kívül népszerűsége miatt nagyon sok tutorial található az interneten, kezdve a Unity3D hivatalos oktatóanyagaival.

A feladat egy komplexebb (2D / 2.5D / 3D) játék elkészítése a Unity3D keretrendszer segítségével. A játék témája tetszőleges lehet, akár egy meglévő játék saját elkészítése, akár egy egyedi ötlet megvalósítása.

Fontos, hogy a téma valamilyen mérnöki kihívást (pl. procedurális generálás, mesterséges intelligencia, szakterületi nyelv integrációja, tervezési minták alkalmazása komplexebb játékmechanikák elkészítésére, automatizált tesztelés stb.) is kell, hogy tartalmazzon, nem elég a tutorialok alapján egy egyszerűbb játék elkészítése!

A téma szakdolgozat vagy diplomaterv témának is továbbvihető.

A témára a helyek ebben a félévben beteltek!

Feltételek

  • C# nyelv ismerete
  • angol nyelvtudás

Maximális létszám: 3 fő