Papírmentes iroda

2024-2025 tavasz

Szoftver

Téma leírása

A papírmentes iroda kizárólag elektronikusan létrehozott, véglegesített (aláírt) és tárolt dokumentumokkal és azok munkafolyamataival működik. A feladat egy ilyen (kisméretű) iroda működésének kialakítása, demonstrálása, alapvetően M365 technológiákkal.

A téma keretein belül a feladatok:

  • megismerni az elektronikus munkafolyamatok lehetséges eszközeit, különösen a M365 és Microsoft Power Automate platformot
  • részletesen összehasonlítani az egyes megoldások alkalmazási lehetőségeit egy kisméretű (7-10 fős) iroda esetén
  • a rendszerterv kialakítása
  • a kiválasztott eszközökkel a főbb munkafolyamatok és összetevők implementálása
  • a megoldás tesztelése, siker esetén pilot jellegű alkalmazása

Külső partner: VIK - Kari Igazgatási Szolgáltató Központ Pályázati és Projekt Csoport

Maximális létszám: 2 fő