Papírmentes iroda
2024-2025 tavasz
Szoftver
Téma leírása
A papírmentes iroda kizárólag elektronikusan létrehozott, véglegesített (aláírt) és tárolt dokumentumokkal és azok munkafolyamataival működik. A feladat egy ilyen (kisméretű) iroda működésének kialakítása, demonstrálása, alapvetően M365 technológiákkal.
A téma keretein belül a feladatok:
- megismerni az elektronikus munkafolyamatok lehetséges eszközeit, különösen a M365 és Microsoft Power Automate platformot
- részletesen összehasonlítani az egyes megoldások alkalmazási lehetőségeit egy kisméretű (7-10 fős) iroda esetén
- a rendszerterv kialakítása
- a kiválasztott eszközökkel a főbb munkafolyamatok és összetevők implementálása
- a megoldás tesztelése, siker esetén pilot jellegű alkalmazása
Külső partner: VIK - Kari Igazgatási Szolgáltató Központ Pályázati és Projekt Csoport
Maximális létszám:
2 fő