Játékfejlesztés Unity3D keretrendszerrel
2025-2026 ősz
Nincs megadva
Téma leírása
A játékfejlesztés manapság egyre elérhetőbb a szélesebb tömegek számára is, mivel az olyan kifinomult keretrendszereknek köszönhetően, mint a Unity3D, nem kell a nulláról megírni a teljes játékmotort. Ezen kívül népszerűsége miatt nagyon sok tutorial található az interneten, kezdve a Unity3D hivatalos oktatóanyagaival.
A feladat egy komplexebb (2D / 2.5D / 3D) játék elkészítése a Unity3D keretrendszer segítségével. A játék témája tetszőleges lehet, akár egy meglévő játék saját elkészítése, akár egy egyedi ötlet megvalósítása.
Fontos, hogy a téma valamilyen mérnöki kihívást (pl. procedurális generálás, mesterséges intelligencia, szakterületi nyelv integrációja, tervezési minták alkalmazása komplexebb játékmechanikák elkészítésére, automatizált tesztelés stb.) is kell, hogy tartalmazzon, nem elég a tutorialok alapján egy egyszerűbb játék elkészítése!
A téma szakdolgozat vagy diplomaterv témának is továbbvihető.
A téma csak a korábbi hallgatóim számára van kiírva, kapacitáskorlátok miatt új hallgatót ebben a félévben sajnos nem tudok fogadni!
Feltételek
-
C# nyelv ismerete
-
angol nyelvtudás
Maximális létszám:
3 fő