Szórakoztató elektronikai eszközök programozása
(VIAUAV05)
Tárgyfelelős
Felelős oktató
További oktatók
Tárgy hivatalos adatlapja:
http://www.vik.bme.hu/kepzes/targyak/VIAUAV05
A tárgy célja a szórakoztatóelektronikai eszközök bemutatása és a programozási lehetőségek, valamint a legfontosabb módszerek ismertetése. A tárgy kitér a legfrissebb technológiákra (HTML5, Unity, modern televíziók programozása, GoogleTV, Apple TV stb.) és bemutatja az egyes technológiák sajátosságait. A tárgyban bemutatjuk a CE alkalmazások megkülönböztető elemeit, a beviteli és megjelenítési lehetőségeket, illetve a tipikus CE alkalmazások jellemzőit. Emellett kitérünk a nyílt és zárt platformok sajátosságaira, valamint az eszközök közötti kód-újrahasznosítás lehetőségeire. A tárgy keretein belül a hallgatók megismerkedhetnek a modern szórakoztatóelektronikai szoftverfejlesztés lehetőségeivel és azok legjobb gyakorlati felhasználásával.
Házi Feladat és követelményei (2022 tavasz):
- Az aláírás és a félévközi jegy feltétele a házi feladat megélte.
- A házi feladatot mindenki maga választja.
- A tárgy keretein belül oktatott platformok közül tetszőleges választható:
- Samsung/LG/egyéb HTML5/JS okos TV
- Samsung Tizen .NET okos TV
- Android TV
- Apple TV
- Unity 2D/AR/VR/XR
- A házi feladatot a 10. hétig (április 21.) specifikálni kell:
- Maximum 1 oldalban össze kell foglalni, hogy mit fog(nak) tudni az alkalmazás(ok)
- 4-5 mondat a koncepcióról/motivációról
- Egy Use-Case diagram a főbb funkciókról
- Use-Case-ek felsorolva
- A relevánsabb User Story-k kifejtve
- A specifikációt a tárgy Teams csoportjában megjelenő Assignement-ben kell beadni. Határidő 2022. 04. 21.
- Specifikáció hiányában a házi feladat nem elfogadható
- Az elkészült házi feladatot a pótlási héten lehet bemutatni
- Időpontfoglalás majd a tárgy Teams csatornáján
- A házi feladathoz nem kell külön dokumentációt készíteni, viszont a forrását be kell adni/elérhetővé kell tenni a tanszéki portálon.
Hírek
A jövő heti órán egy vendég előadó, az LG termékspecialistája fogja kezdeni az előadást. Bemutatja a tévék technológiai hátterét, annak fejlődését, mesél a felhasználók igényeiről és sok más ipari tapasztalatról.
(Hideg Attila Dr.,
2022.03.18. 15:16)
·
Bővebben »
Régebbi hírek »
Jegyzetek
Publikus anyagok
-
Flash fejlesztés tapasztalatok
(Mezei Gergely Dr.,
2014. május 9.)
Flash játék fejlesztési tapasztalatok segítségnek, példának, ötletébresztőnek