Szórakoztató elektronikai eszközök programozása (VIAUAV05)

Tárgy hivatalos adatlapja: http://www.vik.bme.hu/kepzes/targyak/VIAUAV05

 

A tárgy célja a szórakoztatóelektronikai eszközök bemutatása és a programozási lehetőségek, valamint a legfontosabb módszerek ismertetése. A tárgy kitér a legfrissebb technológiákra (HTML5, Unity, modern televíziók programozása, GoogleTV, Apple TV stb.) és bemutatja az egyes technológiák sajátosságait. A tárgyban bemutatjuk a CE alkalmazások megkülönböztető elemeit, a beviteli és megjelenítési lehetőségeket, illetve a tipikus CE alkalmazások jellemzőit. Emellett kitérünk a nyílt és zárt platformok sajátosságaira, valamint az eszközök közötti kód-újrahasznosítás lehetőségeire. A tárgy keretein belül a hallgatók megismerkedhetnek a modern szórakoztatóelektronikai szoftverfejlesztés lehetőségeivel és azok legjobb gyakorlati felhasználásával.

Samsung SmartTV Apple TV  HTML5 
Unity3D  xBox

 

Házi Feladat és követelményei:

  • Az aláírás és a félévközi jegy feltétele a házi feladat megélte. 
  • A házi feladatot mindenki maga választja. 
  • A tárgy keretein belül oktatott platformok közül legalább kettő különbözőt le kell fedjen. Ez lehet két különálló alkalmazás is.
    • Samsung/LG/egyéb HTML5/JS okos TV
    • Samsung Tizen .NET okos TV
    • Android TV
    • Apple TV
    • Unity 2D/AR/VR/XR
  • A házi feladatot a 9. hétig specifikálni kell:
    • Maximum 1 oldalban össze kell foglalni, hogy mit fog(nak) tudni az alkalmazás(ok)
      • 4-5 mondat a koncepcióról/motivációról
      • Egy(-egy) Use-Case diagram a főbb funkciókról
      • Use-Case-ek felsorolva
      • A relevánsabb User Story-k kifejtve
    • A specifikációt a tanszéki portálra kell feltölteni. Határidő 2020. 04. 17. 20. 
    • Specifikáció hiányában a házi feladat nem elfogadható
  • Az elkészült házi feladatot a 14. héten pótlási héten, 2020. 05. 28-án, az előre egyeztetett időpontjában lehet bemutatni
    • Időpontfoglalás a tárgy Teams csatornáján
    • A házi feladathoz nem kell külön dokumentációt készíteni, viszont a forrását be kell adni/elérhetővé kell tenni a tanszéki portálon 2020. 05. 27-ig!

Hírek   A tárgy híreinek olvasása RSS-en keresztül

Nincsenek aktuális hírek a tárgyhoz. Ha a később megjelenő hírekről azonnal értesülni szeretne, iratkozzon fel az RSS csatornánkra.

Régebbi hírek »

Jegyzetek

    Publikus anyagok

  • Flash fejlesztés tapasztalatok (Mezei Gergely Dr., 2014. május 9.)
  • Flash játék fejlesztési tapasztalatok segítségnek, példának, ötletébresztőnek